-

 

Madde
Vilken är din favorit klädbutik?
Svar: Min favorit klädbutik är Gina Tricot/ och H&M.

Fotograbben
Vilken är din favorit av de stora bloggarna? :)
Svar: hm.. Jag har inte en favorit men jag gillar att läsa Fokis blogg, och Kenza. Jag läser ju också Kissies, dessies och paows blogg men de är inte direkt mina favorit bloggar! ;]
Lisa
Vad fick dig att starta den här bloggen=)?
Svar: Jag vet inte riktigt varför, men jag hade först en annan blogg, då var den inte skvaller blogg, utan en vanlig.. Jag bloggade aldrig för att jag hade ingenting att säga. Då kom jag på att starta en skvaller blogg, för då behöver jag inte skriva om min vardag! :D
Felicia
Vad är viktigast!
personligheten elr utseendet?
kika in i min blogg och svara :D
Svar: Jag tycker att personligheten är viktigast, hur man är och så.. Men såklart är utseendet också en del av personligheten alltså den är också viktig. Men eftersom min blogg heter Thatsnotyourlook så handlar den om utseendet.
Har redan kikat in din blogg! ps. söt blogg! X]

Emilia
1. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon ?
Svar: Jag skulle köpa en lyx villa, resa världen runt och köpa allt jag önskar.

2. Har du en egen blogg. Utan skvaller och så ?
Svar: Jag har haft en blogg utan skvaller, men jag tog bort den efter denna blogg!

3. Vad heter isåfall den ?
Svar: Den hette Lelaz.blogg.se, jag var anonym där, och nu är den borta!

Thai
Hur känns det att vara så pass cool som du är?
Svar: Det känns coolt! Du vet väl hur det känns eftersom du är också cool! ;)
♥Det var allt! Enjoy!! (Tack för alla frågor gullingar!)♥

Kommentarer
Postat av: Sebbe

GOTT NYTT ÅR!

Hoppas 2010 blir ett riktigt bra bloggår!

kramar =)

2009-12-31 @ 19:19:19
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Madicken

Varför skriver du bara om kissie då?:O

2009-12-31 @ 19:39:15
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: ♥ HelloNicki

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

2009-12-31 @ 20:34:29
URL: http://hellonicki.se
Postat av: THAI

HAHAHH! Vilket underbart svar jag fick :'D Ett riktigt coolt svar. Som en RIKTIGT man!

2010-01-05 @ 03:17:46
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0