Jättesöt röst!Jag satt och garva igår kväll när jag såg videon.

Har ni sett fokis videoblogg igår! Hennes röst var jäkligt söt! haha! Hon kan ju sjunga "Foki banan", så söt röst hon har, några kommenterade i hennes blogg och sa att hon säger svennebanan, men det gjorde hon inte.. först trodde jag att hon sa "Foki Lagar Mat".. "Foki Lagar Mat"... men det var faktiskt Foki banan, visst?

Paw vill bara ha bloggbråk! Hon är omogen tycker jag. Det sägs att Paow är den bästa bloggerska, men det är hon inte. T.ex. Kissie är bättre än paow och Dessie på att provoceras utan att bli avstäng/fastän blogg.se ville inte ha henne längre...
Många läsare säger att dessie beter sig som en "barnunge" och säger att Paow har förändrats eftersom hon inte umgås med Dessie längre.. SKITSNACK!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0