Kissie blir avstängd även från "Wordpress"- Hon söker hjälp!


Stackars Kissie som blir avstängd från wordpress, som alla vet har hon blivit tidigare avstäng från blogg.se. Och nu vill inte "Wordpress" ha henne längre. Hon har bara en vecka på sig att skaffa en ny blogg i en annan hemsida. Men jag tycker att blogg.se och wordpress borde stänga ner Dessie och Paow, då slipper vi "fjortisbloggarna", och deras bråk som slutar aldrig. Kissie provocerar mer än Dessie och Paow, jag tyckte också att Kissie provecerade utan att bli avstängd, och nu blir hon helt plötlsligt avstäng och ingen vill ha henne.
Men jag kände ändå på mig att det skulle hända något med de nuvarande "kändabloggerskor" som t.ex nu Kissie, och Som Blondindella, hon blev ju hackad för några dagar sen. Dessie har blivit avstängd från Blogg.se många gånger.. men jag har inte hört något om Paow.
Adjö Kissie, men hoppas du hittar en annan sida att provocera på!
A BIG GOODLUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0