För FULA läppar!

FÖRLÅT FÖR EN DÅLIG UPPDATERING, MEN JAG SKA ÅKA BORT FYRA DAGAR OCH BEHÖVDE KÖPA LITE KLÄDER OSV. sorry again, Jag ska åka bort på Måndag, den här måndagen. Men jag ska försöka blogga där då, men jag kommer inte att kunna lägga upp bilder (alltså jag ska inte ta med mig min laptop, där finns datorer som vi får använda på kvällarna, vid 7 och 8.) så ni får nöja er med vanliga inlägg, alltså om vad jag har gjort.. hehe... men sen efteråt kommer jag MIN BLOGG TILLBAKA THATSNOTYOURLOOK!
Hejsan alla läsare, har fått ännu mer besökare! WIHOO! hoppas bara ni fortsätter läsa min blogg!
Juste, Alexandra. Alltså Kissie har så fula läppar. jag vet attt det är ingen ny nyhet.. men måste ta upp allt i min blogg.

 

 

HAHA jag gillar den här bilden :

NOT. snygging


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0