Idol:Rocktema, Vem var bäst?

Idag var det rocktema i idol, men vem var bäst och snyggast. Jag tycker att Tove var bra -fastän jag tycker inte om henne- dessutom hade hon snygga kläder. Jag måste säga att Calle och Nicklas äger.
Varför åkte Nicklas? Han sjöng jättebra! Han är en rockstjärna! Jag tycker jättesynd om honom, han borde ha gått vidare.. men till slut säger han: Jag är såklart väldigt lättad av att vara kvar till nästa vecka, jag ska försöka göra ännu bättre ifrån mig, fortsätter han. Så jag får hoppas att han stannar kvar, och får chansen och visa att han är jäkligt bra sångare! eller hur?

HEJA NICKLAS!

Ps. Vad är det med Rahib.. är det bara jag som tycker att han har tjej röst eller?

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Haha tack :) Allt bra med dig idag?

2009-10-24 @ 12:22:06
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0