AnkaMjaou

Alltså jag vet inte, ,men jag tycker att hennes läppar är knappt ''STORA'', jag bara tycker att dem ser fortfarande som Anka-lämpar som hon hade sagt förut, haha.. ni kanske tycker det redan, men somsagt jag måste ta upp allt i min blogg. Är det någon mer som tycker som mig här?

HAHA! Hon är så ful med dem där glasögonen, fy fan va fula dem är!

Tycker knappt om de passar henne. Vad tycker ni?

Det har du rätt i snuskiga Kisse fröken! Får jag kalla dig det? Men om du inte vill det så säg inte så om dig själv Kissiemjaou..

Men gud vad jag tycker att jag är taskig. Jag tycker faktiskt att Alexandra (Kissie) är snäll i verkligheten om man jämför det med Dessie och Paow som bråkar f*n varje dag (ifall det är inte fake, som alla andra säger) Men, men när jag hört henne prata, alltså när dem gjorde en intervju med henne så verkade hon snäll, men det kan jag ju iallafall inte säga, eller bedöma :P.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0