Är Megan Fox skönhet bara fejk?

Hejsan! Nu MÅSTE jag verkligen börja blogga! Men jag ska ju ändå inte skriva om min vardag, jag ska ha massa bilder på kändisar i verkligheten bla. Kändisbloggare..(storbloggare) alltså jag menar hur dem ser ut i verkligheten, utseende. Ni kanske har sett bilderna som jag laddar upp, men då är det bara och se det igen.. haha! Jag måste hitta FULA och FINA bilder på kändisar, sen får ni också tipsa! Så att ni vet jag är inte anonym, jag heter Laila och är 14 år gammal. Den här bloggen är liksom lik "Skavllerbloggar" men det enda skillnaden är att jag kommer inte skriva skvaller som t.ex Kisse, Dessie, eller Paow ...osv säger så här.. och igår sa hon så här.. hon härmade kisse.... alltså sånna saker kommer jag inte att ta in i min blogg, Ni kan kalla min blogg SKVALLERBILDER! hehe.
Jag ville bara ha en blogg med en ny handling.. jag vet inte om några andra i bloggvärlden har en sån här blogg som mig.. Hm.. Då är det inte jag den enda som kommit upp med en sån idé då!
jag hoppas att ni verkligen gillar min blogg! Alla söta läsare, som jag inte har fått ännu.

Bjuder på lite bilder:
Det här är Megan Fox, det vet ni tror jag..!  Och det här är bara massa fina bilder på henne..


MEN
Många anser att Megan Fox är en av världens snyggaste kvinnor, men det sägs att hon har gjort en skönhetsoperation som lyckas se ut som hon gör.
Skådespelerskan har genomgått ett antal olika skönhetsoperationer, allt från en läppförstoring till en justering av näsan. Så vad tycker ni då? Kolla bilderna nedanför!

Megan Fox FÖRE
skönhetsoperationen




Är Megan Fox skönhet bara fejk?








Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Tack så hemskt mycket sötnos!

Vad ska du hitta på en lördagskväll som denna? ♥

2009-09-12 @ 17:06:25
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: vesna

tyckte hon va fin före med =)

2009-09-13 @ 11:32:43
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Queen

skönhet tror jag :) Jag skulle oxå vilja se ut så efter bara justering av näsan och läppförstorning! Hon har ju en bra "grund" så att säga :) många fixar ju näsan och läpparna men det blir ju egentligen inte SÅÅÅ stor skillnad liksom så att hela ansiktet ser ut som en annan person :)

2009-09-13 @ 23:20:10
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0