Alla kändisar blev mobbade när de var unga!

Måste verkligen tala om det här! Alla kändisar blev mobbade av sina "klasskamrater" på grund av deras utseende eller hur de är. Har hört att Zac Efron, Taylor Lauthner, Lady Gaga, Miley Cyrus..kommer inte ihåg vem mer!Men ni har säkert redan hört detta! Okay nu vet jag att alla kändisar kan ha varit nördar,  jag menar inte då att de bluggar mycket utan de ser ut som nördar, klädstil kanske.
Lady Gaga blev mobbad eftersom sina kläder.. Taylor Lauthner blev mobbad eftersom han var med i teatrar och så... (okej varför ska han bli mobbad för det?) Miley Cyrus... hennes klasskompisar brukade stjäla hennes böcker och låsa in henne i badrummet. Jag kommer inte ihåg varför Zac Efron blev mobbad, och hittar inte heller något om det! Andra kändisar har också varit mobbade i skolan.. men jag valde bara några Disney-stjärnor. (Miley och Zac)
Jag tror jag vet varför Lady Gaga var mobbad i skolan...

Hur många kändisar har inte blivit mobbade? Come on tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0