Foki: Första inlägget om Foki

Jaha det här är typ första inlägget om Foki, men jag ska bara säga vad jag tycker..
Jag tycker att hon passar bättre med att vara den söta Foki med smink i sin blogg. Jag vet inte men jag tycker att när hon visar upp bilder på sig själv utan smink så ser jag en annan människa. Såklart alla andra kändisar är också så... men alltså om hon vore utan smink i sin blogg skulle hon inte haft så många besökare, jag menar inget illa men alltså det hennes söta utseende och bebis miner som gör att alla tycker att hennes blogg är bra/söt. Några kan faktiskt tycka att hon har en barnslig blogg (några)..
T.ex denna bild, inte så mycket smink...:
När jag ser den här bilden tycker jag att hon är en vanlig tjej..

Men ser jag den här, tycker jag att hon är lite annorlunda och söt tjej:

Peace Out! /Laila

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0